Vaše kamarádky si dopřávají luxus v podobě značkového spodního prádla, ale vy máte výčitky kvůli vyšší ceně. Nejste v tom sama – mnoho žen na sobě šetří, protože „kalhotky a podprsenka přece nejsou vidět, tak proč za ně utrácet majlant“. Je to však chyba, protože v případě značkového spodního prádla nejde pouze o prestiž a dobrý pocit z toho, že nosíte něco lepšího. A už vůbec nejde o sortiment, který je určen pro snoby.

Jste tak bohatá, abyste mohla nosit levné spodní prádlo?

Možná jste si všimla, že značkové hadříky nyní nosí mnohem více lidí než v minulosti. Asijské tržnice zejí prázdnotou a loga známých výrobců mají na oblečení i ti, kteří spadají do nižší příjmové skupiny. Důvod je prostý – levný outfit „od Vietnamců“ příliš dlouho nevydrží a po pár praních se začne párat. To samé logicky platí také o spodním prádle.

 

Značkové dámské spodní prádlo sice stojí více než „no name“ zboží z tržnice, ale na druhou stranu je mnohem kvalitnější a budete ho nosit podstatně déle. Namísto jedné dražší sady byste za stejné období vystřídala několik méně kvalitních. Jednoduchým výpočtem zjistíte, že ušetříte, a navíc při nošení zažijete nesrovnatelně větší komfort.

Prádlo by mělo perfektně sedět

Od spodního prádla byste měla vyžadovat dokonalé pohodlí. Nic vás nesmí tahat, řezat či tlačit. Materiál musí být příjemný na dotek a dobře absorbovat vlhkost. Pokud se nakonec přeci jen rozhodnete „ušetřit“, připravte se na spoustu kompromisů. Značkovou podprsenku a kalhotky si naopak oblečete s úsměvem na tváři.

Značka reflektuje váš styl

Prostřednictvím značkového spodního prádla dáte okolí najevo svůj charakter. Jednotlivé brandy obvykle reprezentují určitý životní styl a vy si zvolíte ten, který vám je nejblíž. Třeba dámské spodní prádlo 69 SLAM evokující volnomyšlenkářství a pohodový přístup k životu. Tak co – uděláte si radost?